Bil, jobb & Baywatch

Nu är det spikat. Nyår går av stapeln på Gräsö. Drömde inatt att jag missade färjan som jag ska ta 22.45. Men Jonny lugnade mig imorse med att det går en halv tolv också. puh.

Igår när jag skulle till jobbet startade självklart inte Forden. Bilen från helvetet. Fick ta volvon igår och idag skulle vi koppla igång den med atrtkablar så Petter och Jonny kunde ta den till Öregrund. Satte dit kablarna och jag höll för öronen ifall dom hade kopplat fel och bilen skulle sprängas. Men icke. Inte ett ljud. Försökte även att putta och bogsera igång den, men den behagade inte att starta idag. Någon som vill ha en icke fungerande Ford till en nätt summa? Hör av er till mig i så fall så jag blir av med den jäveln!

Skjutsade Petter och Jonny till Gränby fick dom ta bussen därifrån. Jag åkte och jobbade, kom hem och nu sitter jag här. Ska lägga mig i sängen och titta på Baywatch som vi köpte när vi var i Svall. Återuppliva lite gamla minnen.


Den här bilden är från när vi var i Thailand i mars. Hade inte varit så tokigt att vara där nu, när det är -7 grader här i Uppsala.

G'natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men nu är du väl glad för dina nya, fina långklasonger?? När det är -7 grader medar jag.

Ett tips: Lämna Fården olåst så kanske ngn försöker stjäla den!?

Gott Nytt År gumman min.

önskar mamma, som bor i flyttkartonger nu.

2008-12-31 @ 10:52:25
Postat av: Mamma

Men nu är du väl glad för dina nya, fina sidenlångkalsonger? När det är -7 grader ute, menar jag.

Ett tips: Lämna Fården olåst, kanske nån förbarmar sig över den och får igång den.

Gott Nytt År gumman, önskar din gamla mor som nu bor i flyttkartonger.

2008-12-31 @ 10:56:08
Postat av: Anonym

2008-12-31 @ 10:58:29
Postat av: Nat

HAhah den jävla bilen.. tur att du höll för öronen så att bilen inte skulle explodera i ansiktet på dig.... hmm!

2008-12-31 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0