Hemma igen

Hallå!

Nu är jag hemma i Uppsala igen. Åkte från Sundsvall idag mitt på dagen. Självklart var hela Sveriges julfirare ute på E4:an. Gick 60 vissa stunder. Petter var ganska irriterad. Fick presentkort på IKEA och pengar till mobil av pappa och Anki. Så igår var vi till Birsta och kikade runt lite, hittade ingen mobil dock. Nu ska jag och Petter åka och handla mat. Blir julbord, inget skämt. Jag ska göra jansson i alla fall. Tog bara en bit av det på julbordet och kan omöjligt vänta tills nästa jul innan jag äter det igen.

Imorrn blir det jobb. Igen. Kan inte fatta att jag har varit ledig mer än en vecka. Känns som två dagar. Men nästa vecka, den 8:e, drar vi till fjällen med jobbet. Skoj skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0