shopping på Biltema

Nu är det inte långt kvar tills min lilla bil rullar igen, förhoppningsvis. Idag har jag innhandlat ett bilbatteri på biltema. Vad fan innehåller dom egentligen? Armen är en livlös lemm efter att jag har burit den till och från bilen. Hoppas innerligt att det är batteriet det var fel på. Annars får jag åka buss hem på jul. Petter insisterar på att jag ska ta hem fården och han ska ha volvon till och från jobbet. Får se hur det blir. Känns inte bra att ha Silla i bilen om den skulle gå sönder i Hudiksvall, och jag måste vänta där i några timmar. Men men, det löser sig nog.

Förutom biltema har jag, Angelica och mitt gudbarn Nathalie varit på IKEA och lite andra roligheter idag. Köpte lite ljus och grejer. Åt även en mellan köttbullar för dom som är intresserade. Angelica berättade även att hon har köpt en vespa (!!!???). Mycket bra idé när man bor 3 mil från stan och har en unge på 8 månader, haha. Den kommer nog inte rulla många km misstänker jag. När jag kom hem hade Mamma Mia filmen kommit. Så nu står det mellan den och Sex and the city filmen ikväll.




                
    Mitt gudbarn Nathalie                              

Kommentarer
Postat av: Karin Wallin

Även att ungen fuckar! Klockrent!

2008-12-13 @ 11:06:16
Postat av: Jag

ska börjas i tid!!!

2008-12-14 @ 22:39:10
Postat av: Natalie

2008-12-15 @ 00:29:08
Postat av: Natalie

Det är klart att det är ett vackert och kaxigt barn med ett så¨vackert namn.. tcker mig dock se ett stavningsfel i namnet ;)

2008-12-15 @ 00:30:03
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-15 @ 00:35:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Rebecca Sv

Godnatt och sov gott :D

2008-12-15 @ 00:40:04
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0