Julklappshelvete

Jag börjar tvivla på mig själv. Tror innerst inne att jag vill att Kevin ska vinna ikväll. Eller så är det för att alla andra säger det. Mycket läskig känsla måste jag medge.
Idag har jag jobbat hela långa dagen. Klev upp kvart över sex för att köpa vinterdäck från en kille i Sthlm som skulle komma halv sju och lämna dom. Halv sju ringde han och sa att han skulle komma sju ist. Väntade halvsovandes i sängen. Åkte till jobbet när the deal was done och kom nyss hem. Jobba tio timmar är inget att rekommendera.

Från det ena till det andra. Vilken människa har råd att köpa julklappar egentligen? När jag gick gymnasiet och hade en budget på si så där 3000 kronor vill jag minnas att jag alltid hade råd med julklappar. Men nu är det så mycket viktigare saker jag behöver. Som saker till mig själv till exempel. Har köpt julklappar till Tilde och Engla och nu är jag pank, trots att Petter skonadde mig och betalade det mesta av kalaset. Nej, jag vet hur det kommer att bli. Kommer springa som en skabbräv på stan i Sollefteå den 23:e. En annan sak som jag behöver: klippning och slingning. MÅSTE göra det när jag kommer hem, finns ingen återvändo nu. Kan inte ens kalla min utväxt för utväxt längre. Vägrar göra det i Uppsala, kostar fan 2000 spänn och då kanske jag inte ens blir nöjd. Annica! förbarma dej över mig ;) ;)

Ikväll blir det våfflor och idolfinal. Imorrn blir det barnvakt och jobb. Nu orkar jag inte skriva mer, min förbannade katt försöker våldta tangentbordet!! Snart blir det knogsmörgås!

Kommentarer
Postat av: Annica

Klart vi ska piffa till dig gumman ;)

2008-12-12 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0