Helgredovisning

Ojdå.. Här var det längesen man skrev! Fick i alla fall en kanondag med Linka och hennes mamma Rosa i Sthlm. Gick och strosa i gamla stan och träffade min kära mor som var nere och jobbade, åt middag alla fyra. Öl fick vi också, och chokladpraliner. Mumma. Elton var bra, körde inte så mkt gamla goda dängor men det var kul att se han igen. I fredags blev det en heldag med Linka och Mario world. Mycket trevligt. Åt även vegetarisk tacos, vilket jag tyckte var ett onödigt val då ingen av oss är vegetarianer, men det slank ner det med.

På lördag fick Petter besök av sina mycket underhållande kompisar. Gick på Gränby och inkasserade en kjol och ett stycke systemkasse. Satt och tittade på när grabbsen förfestade innan jag styrde min kos till Svartbäcken där Evelina väntade med uppvärmd bastu och popcorn. Blev mycket av det goda den kvällen, högg ogenerat in på Emelies rödtjut och det gav önskat resultat. Jag och Evelina styrde av Platina dit alla andra skulle och gick till Flustret istället. Träffade Petter & co, Linka var även där och svängde sina lurviga. Mycket trevlig kväll. Söndag var mindre rolig däremot.

Imorse väckte Petter mig klockan tio och hade gjort frukost och tänt adventsljus, myspys. Vi drog sedan till Barnens Hus och Gränby (ja, igen. Och ja, det är mitt andra hem) och köpte julklappar till Petters systerdöttar. Är själv mkt nöjd med resultatet, synd bara att jag inte kan vara med när dom öppnar dom eftersom jag är hemma i Forsse på julafton. Åkte och jobbade efter det och nu sitter jag här och ska krypa ner i sängen och läsa min bok (ruggigt vuxet).

Sleep tight. 

                                                             
                                                        För ett par år sen när min kära vän Karin Wallin agerade jultomte
                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, den där lilla sötnosen känner jag igen :) Hörde du att Karin även ska vara bergstome i år? Får se till att hon får en ordentlig mask i år bara, Wilmis är ju inte lika lättlurad längre ;)

Vi längtar efter dig!!!

Kram

2008-12-09 @ 22:57:03
Postat av: Annica

Bilden måste vara typ 5 år lr nått:) hahaha

2008-12-09 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0