sjuk sjuk sjuk

Vaknade på jobbet igår med ögoninflamation. Tackar tackar. Vaknade idag med ögoninflamation i båda ögonen och en riktig förkylning. Är livrädd för jag inte kommer känna smak när jag äter julbordpå julafton. Det skulle vara en mardröm. Igår var Linka här och åt frukost och jag fick julklapp. Fick en film (P.S I love you) kan vara världshistoriens bästa film! Och jag och Petter fick en blomma av Rosa, Fred och Linka. Jättefin sak! Till frukost drog vi i oss ca 20 koppar kaffe, måste vara mitt rekord. Jag brukar dricka max två men nu slank det ner minst fem st. Efter jag och Petter hade duschat och grejat åkte vi till Gefle. Sötare unge än Wincent får man leta efter, men jag vågade inte ta i han pga min ögoninflamation. Var som att vara vegetarian och ha en stor fet grillad biff frarmför sig, kan jag tänka mig. Se men inte röra. Vi hittade en pizzeria i Bomhus som vi käkade på. Överraskande gott var det! Hyrde film sen. Petter och Johan hittade en med texten "Otäckt vidrig, 18års gräns" på omslaget, Slaktaren hette den. Den tog dom förstås, och en annan skräckfilm. Trevlig lördagskväll. Åkte hem när dom var slut. 

Hoppas innerligt nu att min förkylnig försvinner. Ögoninflamationen kan jag leva med. Snälla Gud, gör så att jag känner smak! Oväntat att jag ska bli sjuk nu när jag har jobbat klart och är ledig till 29:e. Typiskt mig!
 Idag kommer Pappa och Johan och kollar på bilen, sen ska vi åka hem igen imorrn. Ska bli skönt med snö, här känns det mer som höst nu, inte en flinga snö och sol ute.

Nu har Silla spytt på vardagsrumsmattan. Höres!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0