Jag har lyckats med det omöjliga

Jodå. Nu ska ni få höra här. Jobbade natt inatt. Sov som en stock hela natten, vaknade nån gång ibland av att telefonen ringde, tvn var på, det gamla vanliga. Larmet ringer, jag stänger av det och somnar om. Jajamen, jag försov mig PÅ jobbet. Vaknade fem i åtta av att mina kära arbetskamrater knackade på dörren. För att inte ljuga för er mina kära (hur många kan det vara, två?) läsare så ska jag säga att detta har hänt en gång tidigare. Fast då ringde det på dörren klockan sju istället för åtta så jag måste påstå att den försovningen inte räknas. Eftersom vi alla vet att det är ytterst omänskligt att kliva upp före sju på morgonen. Jaja, det var skönt med sovmorgon i alla fall. Nu är det bara en natt kvar och sedan är det ledigt tills på onsdag.

igår då. Ja, sprang runt på Biltema som en tok och letade bilbatteri, Slog i kataloger, datorer och innehållsförteckningar innan jag hittade batteriet från ovan som förhoppningsvis ska rädda livet på min lilla fård. Ett glädjerus var det, tills jag upptäckte att det var fel slags poler på batteriet. Jadå, nästa vecka skulle de få in den sorten jag behövde. Tröstade mig själv med att köpa en krans att sätta på dörren. Stor var den rackarn, och billig. Ett fynd skulle man kunna säga.

Märkte för övrigt nu att terroristen jag bor med, Silla min katt, har spillt ut ett glas vatten över hela vardagsrumsbordet/golvet. Jaja, bara att torka upp som den duktiga mamman man är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

narkolepsi kan man alltid att skylla på. kan inte vänta på sluta röka surr. "still going strong" hur är det 4 år senare?!

2008-12-01 @ 00:45:10
URL: http://ballerinakex.webblogg.se/
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 00:48:13
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt!! :)

2008-12-01 @ 00:50:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: kristin

hej på dig sara nu har jag hittat till din blogg kram kristin ps engla saknar er jätte mycket tilde med men engla frågar efter er kram

2008-12-01 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0