Det var länge sen...

Hej kära blogg!

Nu var det ett tag sen igen. En hel påsk har gått utan ett livstecken. Påsken gick smidigt förbi, tröck inte riktigt så mycket mat som jag hade velat. Blev mätt efter endast en tallrik och kunde inte ge mig på en backning, hur mycket jag än ville. Var i Gimo på påskafton och käkade sen blev det Öregrund för en fika. Igår var det ettårskalas för Nathalie och gled även in på årets första grillning där! Underbart gott!

Idag har jag jobbat. På väg hem svängde jag in till Patrik på expert och köpte en sprillans telefon! Oh så fin den är. En värsting värsting också! Nokia 5800, den har allt och då menar jag verkligen allt! Så nu kommer jag snart kunna blogga från mobilen. Bara jag kommer på hur man går ut på internet med den!

Ikväll har jag och Petter haft mys och varit på bio, Boy A hette filmen. Mycket bra film, sorgsen på nått sätt. Nu är det dags att sova.

GRATTIS till min älskade kusin Anton som fyller år idag! Ringde tidigare men han var ute och cyklade med grabbarna eller nått : ) Försöker imorrn igen.

Natti natti 

Kommentarer
Postat av: AndersW

Lina blir nog avis! Hon är rätt pissed på SE nu.

2009-04-14 @ 17:47:34
URL: http://andwik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0