Uppdrag balkong

Pratade med Isabel på jobbet idag. Hon har gått floristutbildning och jag misstänker att hon är grymm på allt som har med grönt att göra. Bestämde i alla fall att hon ska få komma och designa min balkong. Så i år tror jag att jag kanske kan lyckas med att få det bra där ute. Vi har ju en hammock där ute som aldrig används. Jag låg där två gånger förra sommaren tror jag. Vi kom överens om att den måste bort för att få plats med blomster. La fram det förslaget till Petter som inte alls var sugen på det, han berättade även att han och Jonny hade legat och myst i den senast idag. Hmm, där ser man vad han sysslar med när man är på jobbet.

Nu har jag i alla fall fått i mig ett glas rödvin och Petter & co har spelat på några matcher ikväll. Tydligen är dom 30 minuter från 12 000 kronor. Spännande. Så nu är det fotboll, vin och jordnötter tills det blir sängen.

God natt och sov gott.  


Kungsängslilja var ett måste sa Isabel. Googlade lite och detta känns helt okej för mig : )


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Kungsängsliljan är Upplands landskapsblomma, det vet du kanske?

2009-04-05 @ 12:48:23
Postat av: Sara

jajamen. Jag har koll : )

2009-04-05 @ 13:42:55
URL: http://saraeng.blogg.se/
Postat av: Bella

ljuga för mamma karin på de där viset, nähää serreduru, de här skas tas upp på "balkongmötet"! ;)

Din balle kommer va snyggast i stan! de e ett som e säkert!

2009-04-05 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0