Idag...

Tjabba!

Idag har jag varit duktig. Även fast jag har köpstopp inför USA-resan kunde jag inte bara sitta och titta på när mina blommor i vardagsrummet dog. Följde med Angelica och hennes mamma Monia på plantagen. Köpte fyra nya krukor och har precis planterat om dom. Det var nog i grevens tid, dom såg inte alltför pigga ut när jag tog ur dom från krukan. Men nu är det gjort.

Igår efter jobbet åkte jag hem till Linka. Vi åt en sista kebabrulle och drack kaffe sen skjutsade jag henne till bussen. Så nu är hon i Norge och jobbar. Kommer tillbaka om fem månader. Det var ruggigt jobbigt i bilen på väg till station. Både jag och Linka satt och skratta och grät av nervositet. Jag var nog nästan lika nervös som henne. Sen klev hon på bussen och jag åkte hem. Känns redan tomt, men i sommar ska jag åka och hälsa på. Längtar tills dess!

Nu ska jag snart hämta Isabel och vi ska dricka kaffe på balkongen och prata skit! Petter jobbar så han träffar jag inte förns imorrn eftersom jag jobbar natt inatt.

Kommentarer
Postat av: Linka!

saknar dig med vännen!

2009-04-21 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0