Igår var det vår...

Igår var en härlig dag må jag säga! Isabel kom hit och vi drack kaffe och åt cheesecake på balkongen. Spelande monopol hann vi också med. Fick nästan solsting i hammocken där ute ett tag! Solen stekte verkligen. Vågar inte tänka på hur varmt det blir i sommar där ute.

Livsnjutare på balkongen!

Klockan gick ruggigt fort och hux flux skulle jag snart åka och jobba. Åkte ner på stan och käkade sushi innan. Var på Mikaku, har bara hämtat mat därifrån tidigare men nu visade Isabel mig ett litet rum där innanför som var hur mysigt som helst! Smackade i oss 10 bitar var och sen åkte jag och sov på jobbet.

Lite mörkt där inne.


Dålig bild, jag vet. Men bättre än ingenting, ellerhur!?

Idag har jag inte gjort mycket alls. La mig och sov i två timmar när jag kom hem. Det var skönt det. Sen tog jag ett bad och nu sitter jag här och snart har hela dagen gått. Ska åka ner på OkQ8 och köpa lampor till volvon som ska besiktas imorrn. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: mamma

va myyyysigt! och rackarn va´sugen jag blir på sushi, det var längesen. Pussåkram

2009-04-21 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0