Vår vår

Varför vaknar man tidigt när man kan sova länge? Hela veckan har jag jobbat dag och klivit upp tidigt. Nu vaknar jag klockan 09. Igår var en härlig dag! Strålande sol och Petter fick nytt jobb! Underbart. Allt blir så mycket lättare när solen skiner! Jobbade kväll och baka bröd på jobbet (!). Första gången jag har bakat bröd utan totalt misslyckande. Smakade inte i och för sig inte på det men det såg fluffigt och gott ut! När jag kom hem var det fullt hus. Petter, Jim, Jonny och Krull spelade Wii-fit och jag var inte sen att haka på. Ikväll blir det jobb och sen får vi se vad som händer efter jag slutar. Men först en promenad innan frukost : ) (För tredje dagen i rad: Jag är Duktig!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätteduktig!

Jag har också varit ute en sväng och träffat P-As mormor på vägen. visste inte det, men när vi började prata visade det sig att hon också var från Graninge, precis som mormor Ingrid!

Ma

2009-04-04 @ 12:27:17
Postat av: Annica

Grattis till Petter för nya jobbet, nu vill vi se han i Stockholm Arlanda oxå ;)

Vi visste ju redan att du är duktig Sara, helt klart BÄST!!!

2009-04-04 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0