Den där katten...

Nu är jag mätter och glader. Min kära mamma är här och vi har precis ätit middag och bakat thekakor. Eller mamma har bakat och jag har ätit. Räkcoctail till förrätt och fylld kyckling med couscous till varmrätt. Mmm, mycket gott. Idag har det inte hänt mycket för lilla mig. Jobbade inatt, åkte hem och städade, åkte ner på stan och mötte mamma och handlade lite. Sen åkte vi hem och lagade middag och nu tittar vi på lets dance. Lyckades fylla dammsugarpåsen idag också, med en strumpa. Silla hade dragit ner en strumpa under sängen som jag självklart lyckades dammsuga upp. Det är lustigt vad katten kan göra på nätterna alltså. Imorse hittade jag en tröja i vardagsrummet som hon hade dragit ut ur garderoben. En morgon hittade jag min bh i hatthyllan. Hur gick det till? Vad ser hon för nöje med att släpa upp den dit liksom?


Hur som haver så ska vi åka till Gimo imorgon eftersom min kära svärmor fyller år idag. Så imorgon blir det födelsedagsfirande.


Grattis på födelsedagen kära svärmor och Angelica som också fyller år idag :)



Mmm.. Gott med kartong...



Kommentarer
Postat av: Svärmor/Lotta

Tusen tack och välkomna.

Kör försiktig...kram

2009-02-14 @ 11:38:54
Postat av: Moster

Sara. Köp och så kattgräs som Silla kan knapra på. Katter behöver det på vintern och särskilt innekatter behöver det under hela året. Är bra och utrensande. Vad hon ska med din bh till är lite svårt att gissa sig till. Kanske hon gillar att piffa upp sig lite på nätterna, uppe bland takåsarna....vem vet?

Elsa

2009-02-15 @ 01:33:12
URL: http://eliapu.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0