Den rullar, den rullar, den rullar, den rullar!

Ojoj, pressen är stor på mig nu. Har fått två klagomål idag på dålig uppdatering. Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Jag ska försöka skärpa mig.

Nu jävlar ska ni få höra. Mitt blåa fordon gick igång igår!(!!!!!!!!) Pappa hade med sig ett extrabatteri som han kopplade in. Huven gick inte igen med vad gör det tänkte vi. Boxerade igång den rackarn och bytte batteri medan bilen var igång! Jag bara stog och gapade. Är det inte otroligt att man kan byta batteri medans bilen är igång? Jag visste ju redan innan att det var en generator som laddade batteriet när bilen gick, men jag trodde liksom att batteriet var själva hjärtat i bilen. Ja, näst efter motorn då. Men där gick jag på en nit. Nu vet jag en sak till om bilar. Vad jag inte vet, och förmodligen ingen annan heller är varför den inte startade innan. Batteriet var troligen urladdat och den måste stå och dra "tjyvström" som pappa sa. Alltså som jag förstog det, något som laddade ur batteriet när bilen är avstängd. Jaja, bilen gick i alla fall hela vägen till Bergeforsen, Sundsvall igår. Pappa tog hem den i väntan på att mina bröder ska ha tid och sätta
t(h)änderna i den. Skönt på något sätt att den är borta, det känns som om den bara stått där och finat åt mig på parkeringen i flera månader nu.

Pratade med Göteborg idag, i skepnad av Linn Forslund osm för övrigt gav ett av klagomålen. Hon hävdade också att det var för lite bilder på henne på denna blogg. Well, here it comes!

    


Nöjd än Linn?

Kommentarer
Postat av: Mamma

nice ass....

2009-02-17 @ 08:03:55
Postat av: linn med L

hahah tackar, nä inte riktigt än, men de kommer en fin bild i tidningen sedan när du fyller år ;)

2009-02-17 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0