Misstänkt...

Träningen igår gick ju kalas! Cyklade i en kvart. Mest pga att jag inte hade fyllt vattenflaskan. Körde lite mage och ben. Känns idag kan jag säga. Imorrn ska jag dit igen. Idag har jag inte gjort mycket. Gick en sväng till affär'n och åt middag med Petter när han kom hem från jobbet. Funderade på att gå på bio men vi orkade inte så det får bli imorrn istället. Har just sett Knutbygrejen på tv. Jobbade natt förra veckan så då vågade jag inte kolla på det. Brukar ligga i sängen på jobbet och jaga upp mig när jag har sett något läskigt på tv. Efterlyst är ett big no no när man jobbar natt, vilket är synd eftersom det faktiskt är riktigt bra. Idag köpte jag tidningen Misstänkt. Har läst den några gånger förr och den är ruskigt bra! Som efterlyst fast i tidningsform. Läste i en timme och hann inte ens komma till hälften. Läs den!

Nu är det natt på Fänkålsgatan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara har du tagit steget?! bra då kan vi jogga ihop runt gruvberget till sommaren ;) pyss

2009-02-19 @ 23:05:09
Postat av: Sara

självklart ska vi göra det! Vem du nu är :)

2009-02-20 @ 14:05:06
URL: http://saraeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0