God natt

Hallå!

Gårdagen bestod av städning och handling. Inte överdrivet intressant. Idag har jag varit hos Angelica, Patrik och Nathalie hela dagen. Började med att åka till Gränby och köpa försenade julklappar till Nattis. Blev en leksakskarusellskallra av nått slag och lite kläder. Hon uppskattade detta mycket! Åt middag där och kollade på körslaget, fikade ca 5 gånger och åt chips och dipp. Inte dåligt, en lördag bestående av mat. Nu är jag var på väg hem var jag på väg att krocka med ett rådjur också. Hoppade framför bilen, men smidig som man är hann jag bromsa och väja. 


Gudmor och en nyfödd liten Nattis.

Nu sitter jag med Petter, Jonny och Plutten och tittar på Robert Gusavsson. Är buffé av godis, chocklad, nötter och chips. Känner mig dock ganska nöjd med dagens intag av onyttigheter. 

Återkommer imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0