I väntan på miljonerna...

Hola Amigos!

Idag vaknade jag av att Petters syster Kristin ringde och väckte oss. Vi skulle vara i Gimo 11. Lyckades komma en halvtime försent vilket är en klar förbättring jämfört med tidigare gånger. Fick frukost och fika där. Planen var att åka till Gävle, men Petter var trött, jag ska jobba imorrn och Johan jobbade också. Så vi beslutade oss för att åka hem och äta istället. Blev stuvade makaroner med köttfärsbiffar. Mumma. Ikväll har vi även plockat bort julen, Petter systerdotter Engla påminde om att det var Knutmasso igår. Alltså tjugondagjul. Hade jag totalt missat så när vi kom hem åkte pyntet och glittergulligull ner i lådorna igen.

Jag och Petter spelade även på lotto idag. Sattsade 82 kr idag och 82 på lördag. Vi lyckades också missa dragningen. Allt var planerat in i minsta detalj. Maten var klar och precis när vi satt oss framför tvn för att bli miljonärer så var programmet slut. Vilken blåsning. Så nu har jag letat upp raden på internet och ska rätta den. Många vuxenpoäng blir det iaf när man spelar på lotto, även om vi inte vinner pengar.

Imorrn blir det jobb igen. från 8-18, lååånga dagar!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas vi kan få ett bidrag om ni bli mångmiljonärer :)

2009-01-14 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0