Idag

Idag har jag haft finfint besök. Angelica, Nattis och Linka har varit här idag. Vaknade av att Angelica ringde kl 10 och var på väg hit. Klev upp, gjorde frukost, drack kaffe, umgick, Petter åkte och jobbade. Åkte och köpte kebab gjorde jag också. Få saker som är så gott som kebab. Linka hade varit på stan och köpt vax idag. Hon skulle vaxa sig under armarna. Vilket betydde fara för mig eftersom jag förstod att jag också skulle bli utsatt för masakern. Gick smidigt och smärtfritt för Linka såklart. Men för mig var det värre. Drog säkert 10 gånger under samma arm och jag känner mig aningen skinnflådd under höger arm, eftersom den var den enda som gick att vaxa då det var för lite hår under den andra. Det liksom pulserar och svider. Men men, vil man va fin får man lida pin. Har äntligen vunnit över Linka på monopol ikväll, men 13 miljoner! Nu är jag på rätt köl igen, inget stoppar mig nu.


Nattis...

Imorrn blir det jobb och personalfest. Nu ska jag sova. Petter den stackar ligger och vrider och vänder sig i sängen. Inatt gick han och la sig 02 men somnade inte förns 07. Och nu kan han inte somna och ska upp 04 imorrn. Hur ska detta sluta? Den som lever får se.

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej

Hoppas du hade roligt i går!!!

2009-01-24 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0