Nu ska här bli brunt...

Hej och hå!

Orkade inte skriva nått igår. Slutsatsen av dagen var i alla fall att Linka kom hit mitt på dan, Petter åkte och jobbade. Vi tog en promenad, gick och handlade. Löste in min trisslott med vinst på 25 kr som jag fick på idrottsgalan, växlade pengar till parkeringsbiljetten även. Döm om min förvåning när vi hade fått två parkeringsböter den 12 och 13 januari. Öppnade bildörren och såg att lappen var borta. Den måste ha försvunnit spårlöst när vi försökte boxera igång djävulskapet. Men Parkia hade alltså missat att lappat ca 15 dagar, vilket jag är tacksam för. Såg även på automaten att man kan betala via internet. Ska nog börja med det. Undra hur många parkeringsbötrar jag samlat på mig under fyra år. En summa jag inte är intresserad av att rälna ut nu. 

Jag och Linka gjorde pasta med saffrarssås och kräftstjärtar, mycket mycket gott. Spelade monopol, såg på Sex and the city, ja det gamla vanliga helt enkelt. Idag ska jag ner på stan och solduscha tänkte jag, om det finns någon tid. Vägrar lägga mig i ett solarium efter incidenten i höstas när jag kokade i aansiktet i en vecka. Fick spraya aftersun i åtta dagar. Var en pisam upplevelse, och smäsrtsam. Jag kommer bestå av solskyddsfaktor 99 nästa gång jag åker utomlands kan jag säga. Jävla maskiner. Är det menigen att man ska bränna sig mer i ett solarium i Uppsala än på en strand i Thailand? Jaja, man lär sig av sina misstag. 

 
Så här såg jag ut i Tahiland. Ja, det är brännblåsor...


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej din killa kräfta ;)

Kolla in och var med i min tävling på bloggen.

kram

2009-01-27 @ 12:13:52
Postat av: Anonym

lilla ska det naturligtvis stå ...hahaha

2009-01-27 @ 12:14:51
Postat av: Mamma Karin

saraaaa!! Passa dig..., du vet att du bränner dig lätt. Soldusch, är det bra det?

MA

2009-01-27 @ 18:39:19
Postat av: jimmy lundh

nacken chock

2009-01-31 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0