Pubkväll

Hej mina vänner!

Nu har planerna för kvällen ändrats dramatiskt. Petter, Jonny, Jonas, Krull och Andreas sitter och spelar monopol här hemma hos oss och jag är på väg ner på stan. Ska möta Linka och Bella där och vi ska gå på O'connors och ha det trevligt. Skönt att inte gå på krogen ikväll, O'connors är en pub med livemusik och trevligt folk. Börjar känna mig gammal när jag uppskattar det mer än krogen.

Lyckades bränna alla skal i ugnen idag på jobbet när jag gjorde tacos. Dom var helt svarta och röken bolmade ut när jag öppnade luckan. Var livrädd att brandlarmet skulle gå, det är direktkopplat till brandkåren. Öppnade alla fönster och dörrar och vädrade ut. Som tur var fanns det mjuka bröd också. Så utan tacos blev vi inte.

Nu måste jag springa till bussen! Ha en trevlig kväll kära medmänniskor!

Kommentarer
Postat av: Anders W

Bränna tacoskal har vi också provat!

Vi körde nog på ett tag längre.

Våra brann i ugnen - jag bar ut dem på gården.

Vi hade fler så det var bara att värma på en omgång till.

2009-01-25 @ 00:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0