Resan närmar sig

Goder kväller!

Att jobba gick smärtfritt. Tittade på tv, läste bok, lagade mat, läste mer bok och åkte hem. Kommer verkligen sakna mitt jobb den dagen jag slutar! Nu har jag nyss kommit hem i alla fall, tog en sväng förbi affärn och köpte lite ölkorv och choklad. Så nu ska jag och Petter mysa ner i sängen och titta på en ny serie som han har hittat, jehrico eller nått sånt heter den. Ska bli intressant, han är helt frälst så jag hoppas att jag blir det med. På jobbet fick jag även planeringen för resan vi ska göra på torsdag. Vi i personalen ska åka till Funäsdalen. Resan har temat visioner och mål. Ska bli intressant. Känner jag mina arbetskamrater rätt blir det mer sitta i backen och smutta på en öl eller två än att ha konferens. Från torsdag till söndag blir det alltså, det är 50 mil så två dagar blir väll helt fokuserade på bilkörning. 

Nu är det dags för Jehrico (?).

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0