Personalfest!

Hej alla glada!

Oj vad skoj jag hade igår! När jag hade slutat jobba igår em begav det sig till personalfesten. Åsa hade beställt otroligt goda pajer och sallad och hade riggat upp stället med lite olika lekar. Fångarna på fortet blev det. Vi fick gå in i olika celler, jag och Claudia skulle fylla en plastmugg (som det var hål i) med vatten och sen springa runt en jacuzzi och försöka behålla så mycket av vattnet som möjligt. Jag blev blöt. Efter varje cell fick det vinnande laget nötter som man sen fick byta ut mot ledtrådar. Vårat lag vann självklart, även fast vi hade minst ledtrådar.
Senare drog vi ner på krogen och shakade. Mycket trevligt. Jag var relativt nykter under kvällen och märkte till min stora förvåning hur folk på dansgolvet helt oberört puttar och slänger med sig själva. En armbåge här, ett knä där, ojdå.. två människor som ramlar på mig. Lägger man aldrig märke till sånt när man är onykter själv? Det var en ny upplevelse, varje dag lär man sig något nytt. Gå inte ut på krogen onykter om du är rädd för att bli knuffad. Det var mycket trevligt i alla fall, klockan två slängde jag ohc Åsa in handduken. Åsa skjutsade hem mig så jag slapp ta taxi, tusen tack!
 
Nu ska jag snart åka och jobba, står tacos på menyn på jobbet och då är det aldrig nått problem att ta sig dit. Efter jobbet ska jag möta upp Petter hos Måssan och Eva. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0