Utan skor

Började dagen med att försova mig. Hann dock med bussen, men det var fan på håre. Tog en timmes komp och åkte ner på stan och hämtade halsbandet Linka hade beställt och skickade det till Bollnäs så hon har det på fredag då hon ska på förlovningsfest! På bussen imorse kom jag på att jag inte har några vinterskor. Ett problem med tanke på att vi ska till Funäsdalen imorrn med jobbet. Sprang in på skopunkten och Stadium men dom hade inget i vinterkängsväg att erbjuda. Köpte ett par skidstumpor för jag tänkte att dom kanske kunde kompensera de ickeexisterande ovannämnda. Lånade Åsas bil in till stan och parkerade faktiskt i ett parkeringshus :) Trottsade ödet med att parkera bredvid en stolpe och med viss nervositet backade jag ut utan problemo.

Petter jobbar heldag idag och igår, imorrn jobbar han förmiddag. Så han lär jag inte se förns på söndag. För imorrn är det ju som bekant dags för vinterresan med jobbet. Ska bränna ut lite bra låtar nu, Anders på jobbet har önskat Blümchen. Haha, tror det var ironi men är det det han vill ha så ska han få det. Kommer för övrigt troligtvis inte ha tillgång till dator, om ingen snäll rackare har med sig en bärbar man får låna. Om inte så är fallet så kommer jag inte blogga på hela helgen. Men kika in ändå vettja, man vet aldrig vad som händer!



Från förra personalfesten. Dock är dessa bönor inte med denna gång :(

Har ni sett föresten att jag har bytt bakgrundsfärg på bloggen. Haha, jag är ett tekniskt geni! Satt uppe till kl ett inatt och pillade. Kan vara därför jag försov mig.

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
Mycket bra låt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Presentkortet på Intersport då????

Se nu till att sköta dig när du är borta så att jag slipper skämmas för dig (:-

Sitter och dricker grönt te och funderar på att lägga mig på spikammtan om jag hittar den. Inga fruktkorgar från Hackås har kommit idag. Pussokram.

2009-01-07 @ 21:21:04
Postat av: Pappa

Hej Sara. Nu är jag också här. Har naturligtvis läst tidigare också eftersom du berättade att du har en blogg. Ha det bra i fjällen. Ska se om jag kan komma ner och kolla på bilen framöver.

2009-01-07 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0