Filmmys

Tjena!

Hinner nog slänga ihop ett inlägg innan jag börjar jobba. Igår var jag hos Linka på dagen, vi gick och solade, hyrde film och mös på. Beställde mat och drack öl och marguritas. Mumma. Ingen tvekan om att den blir sommarens signaturdrink ni! Såg på Yes Man med Jim Carrey, den rekommenderas. Han är farligt rolig den mannen alltså! Sov över där inatt och nu ska jag iväg och jobba. Petter är i Öregrund. Det är Sommarfesten i helgen. Petters kompis John har en stuga ute på en ö utanför Gräsö. Där har han fest varje år, brukar komma mycket folk från alla olika länder. Jag var med för något år sedan, men nu har jag jobbat tre år i rad. Fast nu är det ju ändå kasst väder, så det känns som om jag inte missar så mycket. Halva nöjet är ju solen : ) Hoppas dom får kul i alla fall!

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0