Spel

Jaha, inte fan ska ni tro att dagarna går saktare bara för att det regnar och det inte finns saker att göra. Imorrn är det tisdag ( tror jag) och snart har jag haft semester i en vecka, eller några dagar kvar är det ju. Igår kom P-G, Anton och Britt-Marie på besök. Det var roligt att träffa dom! Mitt i besöket kom en tjej hit som rakade bort alla tussar på Tusse, våran 19-åriga katt. Han blev lite chickad tror jag, fick nog hjärtsvikt och grejer. Men nu har har repat sig och ligger här mela mig och Petter i soffan uppe hos Johan. Det var bra att han gjorde det, både mamma och Johan drömde att han dog inatt. Den dagen kommer inte bli rolig.

Idag har vi varit i stan och köpt fyra nya sommardäck. 4000 kronor fattigare, man tackar man tackar! Men dom var tydligen bra så förhoppningsvis håller dom ett par mil : ) Ikväll har vi spelat RappaKalja och Galen Panna. Galen Panna kan jag verkligen rekomendera! Mycket roligt spel!

Nej, nu ska vi kolla på nån Arnold film som tydligen inte är bra, fast vi ska se den ändå.

Kommentarer
Postat av: Moster

Nej fyyy, va oroliga vi ha varit för Tusse....hoppas verkligen att han repar sig efter pärsen med pälsen. Klappa han från oss...

2009-07-21 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0