Vilken härlig dag...

Som min gamla vän Teddan brukade säga!
Dagen började med att Petter åkte till Leksand och hälsade på sin syster med fam, vilket i och för sig inte var så härligt. Hoppas han får roligt i Öregrund på tennisveckan! Efter avskedet åkte jag och mamma till Ullånger på Högakusten Expo och tittade runt. Handlade ett halsband var och jag köpte ett armband. Mamma köpte även fyra lotter och jag fick välja två av dom. Tro det eller ej men jag vann! Fick välja från ett prisbord och valde ett coolt nycelskåp jag hade stått och tittat på innan.


Nyckelskåpet, smyckerna  och handduksturbanerna jag köpte : ) 

När vi tittat färdigt åkte vi till Norrfällsviken. Där sken solen, har inte sett den sen i lördag så det var ett trevligt återseende! Vi tog en promenad upp på campingen och längs stranden. Sen gick vi ner till Fiskarfänget och åt räkbuffé. Väldigt gott! Efter det gick vi en sväng bland fiskebodarna och tittade. Det är så otroligt fint där!


Norfällsviken




Räkfrossa!!

Nu har mamma bakat drömmar och vi har fått oss varsina glas vin. Johan har gjort oss sällskap en stund, men nu är det nog dags att natta. Imorrn ska vi ner till stugan och hälsa på pappa, Anki, Madde, Daniel och lilla Ella.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0