Kossan

Har just kommit fram till att nästa vecka är jag ledig följande dagar: fre, lör, sön, mån, tis, ons... Ojoj. Inte dåligt. Därefter jobbar jag fem pass och har semester i fyra veckor. Livet är underbart! Känner ni avundsjukan komma krypandes? Hoppas det.

I onsdags var vi i Ekhaden med jobbet. Grejen med den hagen är att korna liksom är lösa. Som jag skrev om tidigare. Var en kalv som var lite sjuk tror vi, han ställde sig ungefär 1 dm från våran filt och blängde med ena ögat. Vi flyttade på oss.


En stekare på stranden...


Min favorit.


Sen blev han törstig av allt solande....

Hörde att Michael har dött. Det var lite sorligt. Hann ju se han live i alla fall. R.I.P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0