P3 dokumentär

Har varit ute och gått ikväll serni. Laddade telefonen med p3 dokumentär, tog en avsnitt om polismorden i Malexander. Mycket intressant! Rekommenderas. Mycket bättre än all skitmusik jag har på telefonen också. Tröttnar fort på låtarna och är för lat för att lägga in nya. Skulle kunna gå hur känge som helst när jag lyssnade på det där. Tog stora omvägar för att inte komma hem : )

Jobb idag, imorrn och på torsdag. På fredag har vi personalfest med jobbet. Skulle på after work på Flustret men dom hade ingen visade det sig idag. Så det blir ju lite svårt. Petter åker till Götet på fredag den rackarn, ska hälsa på nån kompis som bor där. Hoppas som får kul! Själv ska jag jobba natt i helgen.

Nu ska jag bannemej sova.

G'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0