Inköp

Blev lite shopping i fredags. Mycket nöjd över mina inköp som redovisas nedan. Nöjdast är jag dock över presenten till Noah, men den kan jag inte visa här : ) Lägger upp en bild på den sen. Idag är det busväder ute kan jag säga! Regnar och blåser som attan! Blir väll inne hela dagen idag kan jag tänka, tills jag ska åka och jobba. Helst av allt vill jag åka till Gimo och hälsa på bebis Noah, men det förslaget röstade Petter ner. Kan förstå att han vill vara med första gången vi träffar lillen. För övrigt så pratade jag med Petter igårkväll och dom hade varit på Liseberg. Han hade åkt nån ny karusell som hette kanonen. Han höll på att svimma sa han, haha. Han försökte förklara men jag förstog inte så mycket, mest att det gick fort och runt runt. 0-100 på mindre än 2 sek sa han. Är det möjligt, eller minns jag fel? I så fall kan jag förstå att han höll på att svimma : )


Köpte lite smycken, kan man aldrig få för mycket av ; )


Jacka från H&M.


En fin liten sommarklänning från H&M för endast 99 kr. Ett fynd!


Linne från Vila. Mycket fint på, måste bara hitta nått roligt att ha till : )

Ha en bra dag alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

men nu får du ta och uppdatera hörröh......

2009-06-18 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0