Dagen...

Hallåder!

Nu har Petter åkt till Götet och jag sitter här i min ensamhet utan man och utan katt. Lite ensamt faktiskt. Försöker dra ut på själva läggningsdagset.

Idag har jag jobbat. Jag och Åsa planerade lite arbetsmiljöarbete. Skrattade så jag grät i slutet, vi var ganska trötta efter alla timmar av konstaterande av vad vi måste göra. Jag och Petter tog en sväng till Gränby när jag kom hem. Köpte inte en enda pryl, katchig! Åkte hem och styrde upp mat och sen for vi vidare till Gimo. Fick i sig några koppar kaffe så man var lagom skakig och kissnödig på vägen hem. Klippte Petter när vi kom hem. Jag påpekade dock ca tre gånger att jag redan tyckte det var en bra längd men han insisterade på att lite skulle bort. Did what I had to do och självklart blev det för kort. Ungefär lika kort som Petters stubin när han upptäckte detta. Men det gick snabbt över, sen låg jag på plus igen : )

Imorrn då. Jo, personalfest har vi ju lyckats planera in som jag tidigare nämnt. Börjar mogrondagen med en sväng på Gränby med Bella. Ska försöka dra med henne på en solning också. Sen fort som attan hem hit för lite spackling inför kvällen.

Hörs!


Nu saknar jag min Silla, och Petter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0