En fest!

Skämmes på mig att jag inte har bloggat på så länge! Denna gång är det dock inte vanig lathet som ligger bakom detta odåg utan faktiskt har jag en rimlig förklaring. Min moster Lena har fyllt 60 och i helgen hade vi en överraskningfest för henne! Jag åkte alltså hem i fredags men kunde inte skriva nått eftersom det skedde i största möjliga hemlighet. Har i alla fall umgåtts med släkten hela helgen i Skogsnäs, utanför Ramsele, utanför Sollefteå, 10 mil från Sundsvall. Hade en heldag i ett stort hus där som mamma och min andra moster hade fått nys om. Åt fisksoppa och sjöng karaoke. Släckte alla lampor halv nio men glömde tydligen den ute på bron, plus att det i sällskapet fanns minst sex bärbara datorer som gick för fullt.

Åkte till Sundsvall igår och sov hos Karin och Andre inatt. Fick hamburgare och rakade av Andres hår.  Nu är jag hemma och ska strax åka till jobbet. Forden gick hela vägen till Uppsala! Hoppas den håller till jobbet också!

Ska försöka ragga lite bilder från festen. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0