Jobb och småshopping

Rackarns vilka scones vi fick till igår va! Linka hade köpt färskost, björnbärsmarmelad och apelsinmarmelad. Mumma! När vi hade svullat ordentligt åkte vi till Fyrishov och bowlade. Jag kom sist, men det var fan på håre! Linka spöade mig med några ynka poäng och Petter vann med ungefär 50. Efter det fiaskot åkte vi och käkade sallad på en pizzeria i Stabby, mycket gott! Hyrde Mord i sinnet och jag och Petter plöjde igenom sex avsnitt igår, jag somnade efter fjärde dock.

Idag har jag jobbat hela dagen. Tog bussen hem och skulle få vänta på stan i 20 minuter, men då kom bussen till Gränby Centrum så lägligt så jag hoppade på den istället. Tog en sväng i min ensamhet och tittade lite, köpte en slags skjotklänning på h&m och provade ett par jeansleggings på mq. Kunde inte bestämma mig om dom såg bra ut eller inte. Tänkte prova ett par på Vila men bestämde mig för att göra det en dag då jag inte har långkalsonger på mig. Vilket fantastiskt bök det är att stå i ett ½ kvm stort provrum och försöka kränga av sig stumpbyxor och superslimmade stupörsjeans! Höll på att tappa balansen och nästan flyga ut genom hytten, räddade mig själv genom en krok på väggen i sista sekunden. Det hade varit en syn det. 

Nu ska jag ta ett bad och sen kolla på efterlyst innan det är dags att natta. Sov gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0