Tillbaks från Vildmarken...

Har bara en sak att upplysa om idag. Jag är slut som människa. Har varit på mässa i två dagar, dop och jobbat 10 timmar idag. Tror inte min insats på jobbet var den bästa idag, satt mest i soffan och stirrade på tv och försökte få ihop ett 1000-bitarspuzzel. Men så skoj jag har haft i helgen dock! Vildmarksmässan var riktigt rolig, fast alla var ganska glada igår när vi satt i bilen på väg till Uppsala igen. Mamma var där och tog lite kort på mig in action igår, med hennes kameramobil dock så kvaliteén är inte Nikon direkt.


Hjälmen på när man ska klättra Jacobs stege...


Jag och Christer säkrar för fullt,


Jättegungan. Lite problem att få på haken när personen hänger ca tre meter upp i luften och man är 1,67 själv. Teamwork grabbar, teamwork.  

Kommentarer
Postat av: natta

Fan sara du ser jhu ruggigt hypad ut, värsta hurtiga bruden liksom. ;) snyggt!

2009-03-16 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0