Uppdatering...

Nu har ni fått väntat länge nog tycker jag. Jag är tillbaka. Som dom flesta nog redan vet så var ju stora planen i förra inlägget min och Petters roadtrip hem till Forsse. En mycket trevlig idé som jag kom på när jag satt på flyget på väg till arlanda i torsdags. Kom alltså till Uppsala förra torsdagen, jobbade fredag och åkte hem till Sollefteå igen på lördag. Det var mycket uderhållande att svänga upp till Johans hus medveten om att ingen annan var medveten om våran ankomst. Konstig mening det där. Hemma gjorde vi inte så mycket. Kollade på filmer, åt mat, åt godis och åt mer mat. Tittade på när pappa och Johan renoverande övervåningen, blev mycket mycket bra! 

Igår kom vi tillbaka hem till Uppsala och idag har vi haft möte på kontoret hela dan. Väntar nu på att Linka ska ringa och dra med mig på Gränby, kolla in nya H&M och alla andra nya affärer som har öppnat!

Höres 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0