Fredag eller söndag?

Nu har jag varit ledig i två dagar. Imorgon börjar jag jobba. Alltså är detta min söndag medan det är alla andras fredag. Konstigt. Idag tog jag i alla fall en sväng ner på stan och hämtade Petters glasögon som har varit inne på lagning. Åkte upp på Gränby och mötte Linka och hennes mamma Rosa där. Kollade runt lite och käkade lunch. Köpte ett par reebookskor och tog nya kort till mitt körkort som jag ska förnya (eftersom jag trodde jag tappade plånboken för ca ett år sedan förlustanmälde jag det, sen hittade jag den och har inte orkat lägga ner energi på att ta nya kort och skicka in blanketten). Gick hem och ca fem minuter efter mig kom Petter hem. Hoppade in i bilen och hämtade Jim på stan och åkte till Gottsunda och köpte en tv som Wormis skulle få i inflyttningspresent. Gottsunda, smaka på det ordet. Fick kalla kårar i hela ryggraden när vi åkte igenom där. Där är det skottlossning, knivslagsmål, misshandel, mordförsök mm mm minst en gång i månaden. Hur som helst klarade vi oss helskinnade ut därifrån, puh. Åkte till Gävle och släppte av Petter och Jim. Styrde sedan min kos mot Vendel. Käkade middag hos Angelica och Patrik och kollade på Så ska det låta. Myste med Nattis, fikade och åt tapas. Mys pys!

Nu är det sängen för att ladda inför ett 10 timmars arbetspass imorrn!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0