Hallelujah!

Nu sitter jag framför den här jävla datorn igen. Den är som en magnet som bara lyser och blinkar och vill ha uppmärksamhet. Den liksom bara vill att jag ska pilla lite på tagnetbordet. Och man vågar ju itne ignorera den heller, gud vet vad som kan hända med datorer som känner sig försummade. Fattar inte vart timmarna tar vägen när man sitter framför den dock. Spelade bowling på vårat Wii med Angelica och Patrik (medan Nattis gick igenom min samling av böcker i bokhyllan). Inte helt otippat vann jag : )

Sitter och gluttar lite på youtube. Kom och tänka på en låt jag inte hört på länge. Detta måste vara den absolut bästa versionen av denna sång. Tänk att ett gäng norrmän kan vara så bra, det trodde man inte.  

Finns en bättre version men den var tydligen spärrad för sånt här...


Kommentarer
Postat av: Bella

Ljuuuuuvligt vacker sång!! vilka gossebarn :)

2009-03-23 @ 00:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0