Picnic i Ekhagen

God kväll!

Idag har jag och Isabel haft picnic i Ekhagen. Fantastiskt fint ställe! Visste inte ens att det fanns. Ligger bara några km ifån mitt jobb. Hade med oss lunch som vi käkade, sen drack vi kaffe. Var meningen att vi skulle ta en långpromenad också. Men lat så in i helvete som vi är så gjorde vi inte det utan satte oss ner på första tänkbara ställe och käkade. Sen satt vi kvar där tills Isabel skulle börja jobba.

Imorgon är det fullspäckat schema. Angelica, Patrik och Nathalie kommer och ska födelsedagsfika med oss på förmiddagen. Sen ska jag och Petter ner till Öregrund och hälsa på Janne och Kerstin. Kerstin fyller år imorgon och Janne fyllde förra veckan. Så då blir det mer födelsedagsfika antar jag. Jag och Petter har snackat om att vi ska gå på bio imorgonkväll också. Får se om tiden räcker till det. Annars så är vi ledig tillsammans på tisdag också : )

Lite bilder från picnicen


Snart blir det liljekonvaljer av dessa...





Vatten fanns det där också








Vitsippor i massor!


Fiiint!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt ni har! Härligt med vår och vitsippor!

Hoppas ni får två bra dagar, du o Petter.

kram ma

2009-05-04 @ 10:18:12
Postat av: Bella

Mmmm jag bara myser när jag ser bilderna :)

2009-05-04 @ 11:18:17
Postat av: Annica

Åååå så mysigt, ni ser ut att ha haft en toppen dag :)

Kram

2009-05-04 @ 14:47:46
Postat av: Alexandra

Farligt att blogga via jobbet, då kan arbetskamrater hitta bloggen ;)



Men Sara lilla - det där är vad T kallar för 'Berget' och gjort i alla år, dit båda killarna varit flera gånger, och du hade missat det? =)

2009-05-04 @ 20:26:48
Postat av: Sara

jodå. Åsa infirmerade mig om detta imorse. Tänkte när jag var där att det måste ha varit det stället. Har lyckats missa det varenda gång, men jag är lätt frivillig att åka dit i sommar ;)

2009-05-04 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0