Middag/vintips

Kolla in detta. Efter en lång dag på jobbet tyckte jag Linka var värd detta:

´


Detta vin är från Nya Zeeland. Förra veckan hafde vi vinlotteri på jobbet. Jag kammade hem fem flaskor som första pris : ) Åsa hade köpt detta, det är tydligen mycket dyrt på Nya Zeeland men i Sverige är det billigt. Rekommenderar det starkt! Mycket bra!


Linn tyckte om fisksoppan. Hon har sagt upprepade gånger att det är det godaste hon någonsin har ätit. Jag instämmer! Går inte att misslyckas med mammas fisksoppa.

Nu blir det gino till efterrätt. Frukt med vit choklad i ugn och vailjglass till.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mor

jisses vilka gourmander......

Mums!

2009-11-04 @ 09:09:14
Postat av: linka

det var det absolut godaste jag ätit! top nutch engström ;)

2009-11-04 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0