Ny dag, ny sko : )

God kväll!

Resultatet frrån Thuns blev en mycket trevlig ny jacka som jag invigde idag. Egentligen skulle jag behöva köpa en till, en varmare. Hittade en på Thuns men min snabbuträknade budgetkalkyl pallade inte två jacckor på en och samma dag. Inhandlade även träningskläder, tillbaka i Uppsala åkte jag och Linka till Friskis och jag köpte ett gymkort (paus for reaction) och tränade.

Helgen har varit vit. Jag och Linka delade på en öl till tacosen, det är det närmaste fest vi har kommit i helgen. Vi har jobbat och slitit. Nu ska jag göra stuvade makaroner med falukorv. Linka hatar det, men jag ska få henne att gillart!

Här kommer nyjackan och nyskorna!









Kolla skon! Kolla skon! I LOVE THEM!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Såååå snyyygt!!!

2010-02-07 @ 22:30:21
Postat av: Bella

Kan inte annat än INSTÄMMA!!!! Snyggis ;)

2010-02-07 @ 22:49:46
Postat av: KL

grymt snygga...love them!!

2010-02-09 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0