Fun fun!

Ligger och har SM i slösurf... Har tv:n på ettan, det är Robbie Williams. Han är inte okej någonstans alltså när han sjunger live. Det är synd, han är typisk en sån som skulle kunna vara bra live. Hur som, läste lite bloggar och hittade det mest fantastiska jag sett på länge på Magdalena Graafs blogg (hon har för övrigt en grym blogg!!!)
Kolla in detta!!




Haha! Sjuka människor. Det där är vad jag kallar humor! Nej, nu ska jag flytta mej själv och datorn till sängen istället.

Bilder kanske kommer imorrn. G'natt

Kommentarer
Postat av: Annica

jag såg oxå det där klippet, helt sjukt roligt :)

Vi hade en liknande incident här för nått år sedan då L skulle göra en spark på sandsäcken jag hade uppe... Vill tillägga att vi hade fest, vi skrattade så vi höll på att kissa på oss :)...

Håller med dig att Maggans blogg är helt suverän :)

Kram på dig sötnöt.

2010-01-04 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0