Klänningen!!!

Äntligen är jag frisk! En flaska Echinagard fixade biffen. Tack för det. Idag har jag gjort av med all överskottsenergi jag samlat på mej dessa tre dagar i soffan.
Började med att jag och Linka storstädade imorse, heeeela lägenheten. Sen åkte vi ner på stan och jag gick in på vaccinationsbyrån och fick mej en liten spruta. Så nu kan jag inte bli smittad av Hepatit A på 20 år. Det känns bra. Träffade Jalang och lunchade på kina. Drog vidare till Gränby där jag fyndade en hel del. En ny bikini, jeansleggings, skjota, bälte, kofta mm mm... Bra att jag fick ett presentkort i julklapp : )

Efter det drog vi alla hem till mej och Linka och kollade på SATC och hinkade kaffe. Åkte vidare hem till Jalang och drack ännu mer kaffe och surrade.

Nu till höjdpunkten. Jag ska ju vara tärna när världens kanske finaste människor Angelica och Patrik gifter sej i maj. Och idag fick jag hem klänningen. Vilken klänning mina vänner! Både jag och Angelica är sjukt nöjda och överlyckliga eftersom vi har letat klänning till mej i seriöst ett halvår!





Btw. Så här såg Linka ut när hon kom hem från jobbet en dag. Gissa om vi garvade när vi såg varann, man blir väll som man umgås lr?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lyckan är total!!! trodde fan att du skulle få gå naken in i kyrkan, Mohahaaa.. Kram på dig min lilla ängel @-)---

2010-01-21 @ 23:08:59
Postat av: Annica

Men ååååh vad vacker klänning, ni kommer att vara som prinsessor :).



Du å Linka ser ut som siamesiska tvillingar på bilden :)



Nu måste du komma hem en snabbis å kolla hur vi fått det..

Kram på dig gumman.

2010-01-22 @ 07:52:41
Postat av: mamma

min lilla fina Sara Dora...

2010-01-22 @ 18:36:11
Postat av: mamma

men du! Du har väl inga SKOR??

2010-01-22 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0