Klar!!

Nu ni.. Är jag färdigflyttad. Fyttirackarn vilken resa alltså! Ca två timmar av gårdagen gick åt till att smälta ungefär 400 liter snö i badkaret. Var nämnligen så att mamma skulle åka till ok för att köpa spännband så vi kunde bära ner tjock-tvn (som förövrigt måste väga si sådär 70 kg!). Hon glömde nyckeln till bommen så jag skulle slänga ner den till henne, jag stog i loftgången. Kände redan innan jag kastade den att det här kanske inte slutar bra. Det gjorde det inte. Den försvann i snön skulle jag kunna säga utan att ljuga. Försökte sopa i snön för att den kanske skulle uppenbara sej, vilket inte hände. Hämtade sopsäckaar som vi fyllde med lössnö från det ställen där nyckeln troligen hade hamnat. Bar upp dom i lägenheten och hällde ut det i badkaret och smälte det. Fem säckar senare gav vi upp. Slutade med att Petter fick åka från Öregrund till Gimo och lämna sin nyckel och att jag fick åka och hämta den där. Bara tur att mamma hade hyrt ok-bilen i ett dygn.

Annars har det gått som på räls. Känns fortfarande inte helt okej att ha flyttat, saknar redan min gamla lägenhet. Men idag var jag och mamma och shoppade en hel del nya grejer på IKEA, så nu känns det lite bättre : )

Bilder kommer när jag har letat upp kammuran i en av alla lådor...

Detta är en grym låt! Fast på radion spelar dom en annan version, typ en remix. Och den är bättre. Men håll till godo tills någon youtubar den versionen också!



Kommentarer
Postat av: Moster

Ta o leta reda på kammuran nuuuu!!!!

2010-01-03 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0