Planerar....

Sitter här och smider grymma och elaka planer till Angelicas möhippa. Haha. Ska bli så kul och Angelica skakar som ett asplöv så fort jag börjar prata om det. Kommer bli fantastiskt!
Har för övrigt varit där idag och umgåts. Fikat och blivit bjuden på middag, lekt och myst med Nattis och snackat skit.



Mitt söta gudbarn Nattis!

Igår flöt på ganska lugnt. Tog en promenad som sagt. Isabel kom hit och drack kaffe och surrade, vi for till Mariannes och käkade kebab. När jag kom hem tittade jag på Stjärnorna på slottet på svt-play (ja, jag är en 1000-åring). Men Kjell Bergkvist är min idol alltså! Han är så rolig så jag finner inga ord som kan beskriva det! Längtar tills på lördag då det är hans dag, kan bli hur bra som helst!







Uppsala. Platt, platt, platt. Men ganska najs med snö och sol.

Nu. CSI.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såååå ond, flicka lilla. Jag kommer få blödande magsår inom kort, vill bara att du ska glöma bort alla planer du har å låta mig va. hahahaha

2010-01-11 @ 21:30:10
Postat av: Annica

Men Sara du vet väl att möhippan ska vara en trevlig upplevelse ( kanske bara lite pinsam) :)

Ta och bjud med stackarn på spa och drick skumpa tillsammans.. käka gott och mys :)... Jaja en och annan puss kan hon väl få sälja på stan först( Om inte annat för att bidra till skumpan) :)



Miss you...Kramen

2010-01-11 @ 22:08:55
Postat av: Bella

Jag tror du glömde nämna nått Sara eller vad tror du? ;P

2010-01-12 @ 09:27:33
Postat av: Angelica

Där hör du Sara, lyssna på Annica, det ska vara en trevlig dag. Äta och dricka gott å bara myyyyysa, inga pussar å inte det lilla minsta pinsamt.HAHAHAHA

nervös

2010-01-12 @ 10:07:41
Postat av: Sara

Bella: Troligt att jag berättar om det frivillitg om jag inte har kniven mot strupen. Sjuka människa!



Angelica o Annica: Nu vet ju jag att Annica skriver så bara för att hon också är livrädd för vad som skulle hända om hon en dag gängar sej. MEN, glöm det båda två.

2010-01-12 @ 10:23:21
URL: http://saraeng.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är sjuk :P och åtråvärd och du gillart diiiiiirekt om 5 minuter för då smäller de en bomb på venus ;) hahahhahaaaaaaaaa

2010-01-12 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0