SHOES!

Okej folket! Seriöst! Jag och Linka har suttit och gråtit här ikväll! Vi har hittat ett par Manolo Blahnik på Tradera! Inte vilka Manolo som helst! Utan just dom som Carrie har i Sex And The City filmen!! Dom som hela filmen handlar om liksom! OCH I MIN STORLEK! För 500 kronor!!!!!!!!!

Jag kan seriöst skjuta mej själv just i detta nu för att jag inte har en enda krona på mitt sparkonto. Måste spara alla pengar till Dominikanska, men jag skulle verkligen kunna dööööö för dessa skor!!!





Fy fan vilken fantastisk sko!!!

Men men.. Jag och Linka ska köpa varsitt (läs några) par Manolo när vi åker till staterna nästa år!

Ni anar dock inte vad jag har köpt ikväll... Det är det näst mest fantastiska par skor jag sett! Tradera är farligt alltså! Men nu har jag mina alldeles egna Christian Louboutin! Kostade inte alls lika mycket som i butik. Och jag gillar! Jag har råd med ETT par skor, det har jag faktiskt! Och jag mår bra av att köpa skor, så jobbar jag...





Jag ÄLSKAR dom och kan inte ens föreställa mej hur det kommer kännas när dessa skönheter sitter på min fot!

Nu loggar jag ut från Tradera, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0