Snyltarn...

Borde man byta bil när man blir nervös och tror att något är fel på den när backen går i på första försöket? Skulle tro att det är så. Växellådan kändes överlag oroväckande smidig idag, väntar bara på att det ska smälla till och den ligger bakom bilen. Troligen kommer det hända påväg till jobbet imorgonbitti. Så att jag blir stående en gång till.

Idag har jag varit i Gimo, hos Kristin och Jonny. Det var mycket trevligt. Fick lunch och fika. Det är så jag jobbar, åker till folk och tigger mat och fikar. Jag hämtade Engla på dagis och skjutsade Kristin till jobbet, så jag gjorde rätt för mej denhär gången i alla fall. Tilde kom hem från skolan och när ungarna härjade som värst fantiserade vi om hur det skulle vara att ha sju barn till. Såg på "Familjen Annorlunda" igår och nån där har ju 10 barn. Skulle nog bli lite nervklent tror jag. Men sen får man ett ¨sånt här leende och då känns det inte så jobbigt längre:

  

Nu ska jag städa, dammsuga och dona. Ha det! 


Kommentarer
Postat av: Karin

men vilken go´knul. Är det Noah?

2010-01-12 @ 21:11:22
Postat av: Sara

Jajamen

2010-01-12 @ 22:00:10
URL: http://saraeng.blogg.se/
Postat av: kristin

det tycker jag du gör rätt i du är alltid välkommen hit och snylta he he vi kanske kan komma in till dig nån dag nästa vecka och titta hur fint du har det kram gumman

2010-01-12 @ 22:27:18
Postat av: mor

kom på att växeln kanske mår bättre nu när du har moto/kupévärmare??

2010-01-14 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0