Girls girls girls

Mycket trevlig helg mitt kära herrskap! Fredag slutade i spontanutgång. Jag och Linka hade allsång och dansbandsmaraton. Maria kom hit och vi styrde upp oss och drog sedan vidare mot Flustret. Dansade seriöst oavbrutet från 22-03. Mycket trevligt. Tänkte lägga ner vid ett-rycket men då kom Linkas kompis Bella med sällskap så då hängde vi med dom till stängning.  





Med endast tre timmars sömn på nacken tog vi oss i kragen och styrde mot Evelinas landställe. Det har stått tomt hela vintern, men med lite filtar, tjocksockar och groggar höll vi värmen! Blev bjudna på lasagne och mycket mycket trevligt sällskap! Kvällen kunde inte ha varit bättre! Ena samtalsämnet var sjukare än det andra. Åkte in till stan och Flustret igen... Illa med tvådagars på samma ställe. Jävulskt mycket folk och bra ös! Tiden gick ruggigt fort och helt plötsligt var det stängning. Fick stå i kö i ca 45 minuter för att få jackorna och det var längesen jag var så trött kan jag säga. Men tillslut lyckades vi även få tag på en taxi och jag planerade att sova till 14 idag iaf. Men icke. 9 vaknade jag. Status trött.



 



 



 




Kommentarer
Postat av: moster

woaaaoow, girls just wanna have fun.....

2010-01-31 @ 17:49:51
Postat av: linka

vilken helg måste göras om ;) <3

2010-02-01 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0