Midsommar!

Midsommarafton midsommarafton, ja då är sommaren som bäst! Vi roar oss med dragspel dans och sång!
Så sant som det var sagt, Lasse-Stefanz.

Vaknade imorse, jag och Linka sprang ut och plockade blommor. Käkade sillfrulle och satt ute och pratade. Packade picknick och begav oss till Gamla Uppsala för midsommarfirade. Mycket folk, mycket barn, mycket trevligt.
Nu är vi hemma igen och ska äta tårta och sen grilla. Som ni märker gör vi inget annat än äter idag, gillart. Inatt ska jag jobba. Det blir trevligt och klirr i kassan med lite storhelg.

Sa upp mej i onsdags förresten, fick ju inte tjänstledigt för resan så jag slutar istället. Kändes lite läskigt att säga upp sej från en fast tjänst. Men samtidigt har jag jobbat där sen jag var 19 och känner att det kan vara kul med lite omväxling :) Omväxling som stavas Bali, Australien, Nya Zeeland och Los Angeles! Längtar, 3 månader kvar nu!



Hittade inga midsommarblomster så vi snodde dom planterade i farthindren.



Sillfrulle





Mammas andra Usa-klänning, från 72. Man tackar!









Folkdans blev det med!

Nu ska vi ut på balkongen och sooola och äta tårta!

Glad midsommar mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Johan

kul att mammas gamla duschdraperi kom till användning ;)

2010-06-26 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0