Sommar och sol sol sol

Hej!

Hoppas ni alla mår riktigt dåligt, ligger bakis och ångrar alla era intag igår! Själv är jag pigg som är lärka! Jobbade inatt, cyklade hem, käkade frulle och drog en storstädning på toaletten. Avloppet i duschen gjorde så jag kände mej bakis dock. Tyckte det rann undan lite dåligt när jag duschade så jag undersökte saken och det som gömdes under silen var allt annat än godis. Men som den rejäla kvinna man är tog jag tag i det och gjorde en ordentlig rensning. Nu ska jag och Andreas åka och hämta Linka på jobbet, vidare till Storvreta och mata kaniner och hamstrar kanske ta ett dopp i poolen, sen hörde jag ryktas om dragkamp i Björklinge och grillning ikväll innan jobbet.

Lev väl mina vänner! Solen skiner, vinder blåser som alltid i Uppsala, livet leker!



Syrran är här på besök, sa jag det?


Kommentarer
Postat av: Johan

Du har tur du Sara som har en syster som kommer och hälsar på dig då & då :(

2010-06-26 @ 18:25:13
Postat av: Elsa

...å klockans syrra åsså, ser jag....

Ha en fortsatt skön midsommar i uppsalablåsten.

2010-06-26 @ 20:56:31
Postat av: mamma

Hej från mor. Bra att ni har vart i allafall. Mer än vi kan skryta med här.

2010-06-26 @ 22:41:19
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0