The Baseballs!

Tjena alla blogglovers!

När jag fyllde år härom sist'n fick jag en biljett till The Baseballs av Linka. Igår var konserten, utomhus på Katalin. Vilket jävla drag hörrni! Vi drack öl och GT, buggade så det stog härliga till och stog inte still en sekund! Det var sån skön stämmning så ni anar inte, mycket folk och alla var på sitt bästa humör. Vi var där med Linkas mamma Rosa och hennes jobbarkompis Emelie. Är inte avundsjuk på henne, hon bor i Tierp och började jobba 7 imorse.

Fantastisk kväll igår!

Idag fyller min kära sambo år, 23 år.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LINN!!







 





The Baseballs är mina nya idoler alltså!!!




Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Hmmm, jag har en annan bekant som också var där - som sa att det var bra.

Pyss

2010-06-18 @ 23:20:30
Postat av: Lotta

Håller med....kanonbra musik. Kram

2010-06-20 @ 08:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0