Varmt!

Hola!

Sitter på balkongen med nymålade naglar och Spotify. Idag är det utomlandsvärme i Uppsala! Jag la mej på en filt utanför balkongen och kunde ligga i en halvtimme innan det kändes som hjärnan skulle sprängas!

Har iaf hunnit med en morgonpromenad idag, innan det blev för varmt. Nu är jag nyduschad, ska göra mej i ordning och möta Linka nere på stan när hon slutar jobba. Vi ska gå ner på Framfickan och ta ett glas vitt. Det förtjänar vi som har jobbat HELA midsommarhelgen!

Planerar att inviga dessa skönheter som jag hittade på rean på Nilsons igår. Praktiskt taget gratis!



Såhär spenderade vi söndagen, och ska spendera dom två närmsta veckorna när Linka är husvakt till sin mamma och Fred. Med start på fredag, håll i dej solen!




Kommentarer
Postat av: KL=)

snygga skor bruden!! har kollat upp två möjliga helger då jag skulle kunna komma ner och hälsa på er! vi får höras mer och kolla vad som skulle passa..puss

2010-06-29 @ 15:45:19
Postat av: mamma Karin

nu förstår jag varför su aldrig vill komma hem....

2010-06-30 @ 08:43:53
URL: http://karinpastan.blogg.se/
Postat av: mamma Karin

ja, just det - SNYGGA SKOR. vill till att hålla sig nykter om man ska trippa runt i domdär...

2010-06-30 @ 08:45:21
URL: http://karinpastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0